TRÖTT!

Hej! Idag var jag på mattestöd på morgon. Jag ska ha VG har jag tänkt! Haha, alla skrattar... Sen hade vi riktig mattelektion och sen svenska med svenska2gruppen och deras lärare. Hon gav oss en mördaruppgift. Eller okej inte mördar med jävligt tråkig uppgift. Sen hade vi lunch och sen idrott. Jag älskar våran idrott haha! Vi flamsade runt och gjorde kullerbyttor. Sen dömde jag när några spelade volleyboll. Haha jag höll på att dö av garv när Andreas ba: "Jag seer inget!" Haha. Han hade tagit av sig glasögonen haha. Juste, jag brottades med Angelica också! Helt plötsligt säger Angelica att hon måste prutta och jag spottar henne i ansiktet och börjar asgarva hahaha.

Snart ska jag duscha och sen ska jag till dem sööööta tjejorna! Elin fyller år idag och sa redan i somras: "Jag är fyra, påväg att bli fem." Haha, så gulligt! Men puss på er!

Frida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0