ANGELICA OCH CHOKLADBOLLEN

Idag började jag 10.30. Nice eller vaad?Vi hade arbetssätt och lärande och fick veta att vi ska ha prov snart. Vi fick också våra kort så man kan hämta sin dator och frånvarorapporten. Jag hade ingen frånvaro såklart. High five på den Malin! Sen hade vi lunch och det var falukorv, ingen favorit direkt men det gick ner. Efter det gick vi till cafeterian och jag köpte te och kexchoklad. Han som jobbar i cafeterian är så snäll och han vet att alltid när jag kommer så vill jag ha söderte haha. Iaf, Angelica köpte en chokladboll som hon proppade in i munnen. Haha guu vad vi skrattade åt henne!

På eftermiddagen hade vi sex och samlevnad i två timmar. Det var en najs lektion! Sen slutade vi men jag satt kvar ed Sofia och Angelica och skulle arbeta men vi satt mest och snackade...

Snart ska jag gå till pappa för att äta tacos och checka Idol! Mys på den vaaa?


Haha, gulleplutt!

Frida


Kommentarer
Postat av: Malin

Thats how we do it Frida! :D

2010-09-26 @ 20:08:59
URL: http://valin.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0