back on traack!

tjingeling!

Emma här, skriver igen att det var sjukt länge sen ajg bloggade men men life is life. HEHE . Den här veckan har gått riktigt jääkla fort måste jag säga! Måndagen spenderade jag med Ylviis och sov hemma, Tisdagen stack jag och träffade Johanna efter skolan. Vi drog och köpte Hunters, gaalet snygga skor! , Sen till hennes påånni! Efter det var vi hemma hos henne och kollade idol med massa godis! Sov över där och var i skolan onsdag sen åkte jag till norrtälje. I norrtälje red jag först Kulan sen Garlic och på kvällen checkade jag och Irma på efterlyst och Idol, haha när vi såg på efterslyst började vi att snacka massa om valet och usch vad det var jobbigt, hah! Idag torsdag, har jag varit hemma från skolan. Kännde mig bara allmänt och trött och vaknade av alarmet klockan 05.00 med att det åskade och blixtrade som jag vet inte vad. Så stannade hemma , eller ''hemma'' tog bussen hem vid ett-tiden och nu är jag här. Har bestämt för längesedan att se I rymden finns inga känslor ikväll med Ylva & co så ska slänga i mig alvedon och överleva kvällen.

pusshej älskar mitt livvv / Emmaa

 

 


Johanna superMeGaGlaD efter att fått sina nya HuntErss

Jag och ´Hannis någon dag i veckan :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0