DÅLIG UPPDATERING

Hallååå! Jag är på landet och har inget att göra och därför kan jag inte skriva vad jag gör. Igår hjälpte jag pappa att isolera rör och värmekablar. Han ska fixa toalett och våran tomt består typ av berg om man gräver en halvmeter ner i jorden. För att det som spolas ner i toaletten inte ska frysa måste han ha värmekablar nere i marken och sen isolering och det hjälpte jag honom med.

Idag har jag inte gjort någonting. På morgonen var det ju "Vi på Saltkråkan" på tv så det tittade jag på. Melker köpte Snickargården. Öh, sen har jag kollat på danska "Paradise Hotel". Peter och Cecilie vann? Okej om Peter och någon annan skulle gjort det men Cecilie?

Nu håller jag på och lagar ugnspannkaka, hoppas det blir god!

Jag saknar Gotland.

Frida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0