GRÖNAN FOR LIFE!

Hello bitches. Jag är skittrött just nuoch ska snart gå till sängs! Idag var jag på Grönan med Malin, Tais, Hampus, Angelica och Rebecca. Det var skitkul. Vi åkte en massa roliga grejjer och jag åkte Insane för första gången haha. Usch. Och vi åkte såklart Extreme, min favvo!! Haha på slutet när M, A och R hade åkt hem åkte jag och Tais frittfall med några tjejer som hette Ebba och Lovisa från Linköping. De hade varit där sen det öppnade och hade åkt fritt fall 15 gånger! Sen följde de med oss och åkte Extreme två gånger och sen ville de inte gå där ifrån. De var, är söta! Sen ville Hampus spela på chokladhjul, Tais var väldigt neggo men han vann på tredje försöket och då blev hon glad haha. Jag kommer somna snart så godnatt.



Frida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0