HALLÅ DÄR KÖTT OCH BLÅBÄR!

Jag är typ dööööd. I alla fall dödsförkyld. Mest jobbigt i ögonen och ryggen. Jag får alltid ont i ryggen när jag är sjuk. Snart kommer väl min näsa vara tilltäpt av en gröngul seg vätska... Haha nämen troligen. Det är ju lite typiskt att jag blir sjuk nu eftersom vi har hälsovecka i skolan i morgon och vi ska springa/gå broarna runt. Usch.

Idag har jag hunnit med att städa lite i mitt rum och städa min toalett. Haha det behövdes. Vi får gäster sedan och då vill man ju inte visa upp ett skitigt hem! Jag ska passa på att intervjuva min morfar när han ändå kommer hit. Det är typ den enda gamlingen jag känner, förutom Bosse och Ann-Marie på landet men jag ska inte dit förrän nästa helg och läxan ska in i morgon!

Nu ska jag duscha och jag funderar på att platta håret faktiskt! Det var riktigt länge sedan, skolavslutningen? Det ska bli kul att se hur långt det är haha. Nu dör min rygg så hejdå!



Frida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0