HÅRIGT

Heej. Sitter här och har tråkigt, vill att det ska vara nåt kul på tv men det är det inte. Och jag känner att jog håller på att bli sjuk. Trist. Nu när jag sitter här i min ensamhet funderar jag på att göra något med mitt hår. Det är så fult just nu. Slitna toppar och en FET utväxt. Mamma ska klippa mig någon dag men hon vill inte slinga mitt hår, hon tycker att det räcker med att hon gjort det en gång. Så jag får väl hitta någon annan. Men jag har kommit på en sak. Jag vill färga mitt hår mörkrött. Jag har den perfekta färgen i huvet. Däremot vet jag inte om jag skulle passa i det och sen kan man inte bli blond igen. Gud vad jobbigt. Men jag ska fixa håret någon dag. Och det ska bli snyggt!

 
Naturligt.

 

 


Mörkbrunt. Kolla hur låångt det var!


Blont och kort.


Nu ser det ut såhär. Tråkigt och fult.

Frida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0