HEEEEEJ!!

Tjenare alla monsterdiggare! Idag började jag 10.20 med matteprov som gick helt ok tror jag. A-delen var lätt, B-delen chansade jag mest på. Hoppas det gick braa! Sen åt vi lunch och sen hade vi Susanne i typ två timmar. Snark. Vi skulle göra samma sak som vi gjort de andra lektionerna med henne fast denna gången skulle vi skriva vad de olika omsorgerna och pedagogiska sakerna gick ut på i kolumner istället för löpande text.

Jag, Angelica och Tais satt kvar en stund efter vi hade slutat och tittade på roliga youtube-klipp haha. När jag kom hem spelade jag sims och bakade bröd. Brödet är snart klart och då ska det ätas med tomatsoppa! Mums!


Frida


Ett av klippen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0