HELLO BABY

Tjena mittbena! Idag har jag varit i skolan och inte gjort så mycket. Jag tycker att grundskolan var mycket värre än gymnasiet fan. På matten fick vi lösen och användarnamn till datorerna. Jag lyckades logga in utan problem, teknisk som man är. Haha nej men typ asmånga hade fått felaktigt lösen.

Sen på svenskan hade vi pratövningar. Jag skulle prata om en dagbok och så lekte vi med lego och så berättade vi vandringssägner. Typ min kompis kusins pappas barn var full en gång och däckade i en buske och när han vaknade hade han en spruta i armen som det stod " Wellcome to AIDS" på. A ni fattar.

Sen hade vi idrott med Tengan. Vi spelade frisbee-match och fotboll typ. Jätteflummigt. Nu sitter jag här och äter gröt med jordgubbar och äppelmos. Det smakar faktiskt bra!



Frida


Kommentarer
Postat av: Malin

Haha frisbee-match har vi också kört! de e ju as kul :) Fast de heter Ultimate ;) <3

2010-09-10 @ 18:30:08
URL: http://valin.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0