INFORMATION

Favoritcafé? Caféet där man kan dricka vit choklad!
Favorittidning? ELLE.
Bästa saken som händer i vinter? Jag gillar ju snöslask...
Favoritplagg just nu? Jag kommer alltid att älska min skinnjacka!
Längd? 163 cm.
Vanligaste färgen på mina kläder? Svart.
Mig själv med tre ord. Snäll, tokig och glad. Haha.
Jag tränar. Ibland.
Höger- eller vänsterhänt? Höger, blir så fult när jag skriver med vänster.
Humör just nu? Trött.
Något jag absolut inte äter? BAJS!? Vem äter det liksom?
Kläder just nu? T-shirt, trosor och tofflor haha.
Det senaste jag sa? "Jag har bara en massa 20-lappar."
Fisk eller badkruka? Något mitt emellan. Men mer åt fiskhållet!
Instrument? Kan spela lite piano, klarinett och gitarr. Jag älskar folk som spelar gitarr!
Morgon- eller nattmänniska? Morgonmänniska.
Sparare eller slösare? Slösare
Har du några homosexuella vänner. A.
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid? Njaa.
Hur många barn vill du ha när du blir stor? 7 är lagom.
Vad ska de heta? Anna, Britta, Stina, Bosse, Olle, Kerstin och den sista kommer kag inte ihåg namnet på. Lasse!
Bio eller prommenad? Beror helt på!
Är du kittlig? Haha, JAA.
Rädd för insekter? Ibland.
Största svaghet? Att jag inte alltid tar för mig.
Något jag är bra på? SIMS!
Bästa boken? Svårt och säga men "I taket lyser stjärnorna".
Chips, morötter eller godis? Godis. Utan tvekan.
Pizza eller hamburgare? Hamburgare med beasås.
Funderar du på en tatuering eller piercing? A faktiskt.
Stökigt eller välstädat? Mitt emellan.
Gillar du att sjunga? I LOVE IT!
Anser du att du är stark? Sådäär.
Knarkar du? Såklart!
Kaffe, te eller inget? Te.
Har du en besatthet? Försvarets hudsalva och jordgubbste.
Vem är din bästa vän? Hanna.
Civilstånd? Hemligt. Haha, nej, jag är snigel.



Frida


Kommentarer
Postat av: Baajjen

Hahaha är du en snigel eller? :p

2010-09-03 @ 17:37:15
Postat av: frida

haha ja? ;)

2010-09-03 @ 22:37:50
URL: http://theblondeones.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0