JAADU

Kommer inte på någon rubrik. Idag har jag varit i skolan. Jag gjorde klart min artikel om läslusen Tais haha. På eftermiddagen var det idrott, innebandy. Sen gick jag hem och duschade och åt mellis och nu håller jag på att baka bröd. Jag vet inte om det blir bra för jag hade i princip inte någon ingrediens som stämde med dom som stod i receptet utan tog det som liknade så mycket som möjligt. Nu ska den förhoppningsvis gäsa och sen ska den in i ugnen.

Jag måste göra några skoluppgifter, bland annat engelska. Tråkigt. Man ska skriva en berättelse utifrån några ord och jag har noll fantasi. Men det löser sig. Sen ska jag göra klart Will Hunting- uppgiften. Om jag orkar. Puss och kram.


Jag och sötnosen Tais!

Frida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0