JAG ÄR EN NÖRD

Hallå där kött och blåbär! Den här kvällen har jag nördat sims, druckit te och ätit choklad. Precis som jag sa i förrförra inlägget! Så nu mår jag illa. Jag har för mig att en stor chokladkaka är 200 g men på min står det 230 g! Aja. Jag har duschat också så mitt hår är fint till i morgon. Jag orkar inte gå med äckligt hår på grönan hallå? Så trashy. A jag ska till gönan i morgon med Tais, hennes kille, Angelica osv. Jag blir sur om de inte åker nåt. Jag vill åka Insane! Men jag ser mest fram emot Extreme! jag har inte vart på grönan på två år så det är väl dags nu haha. Nu ska jag leta reda på lite money och sen ska jag kanske sova lit!


För ett år sedan.

Frida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0