JAG ÄR RIK

Nu har mina släktingar åkt hem. Vi åt mat mat och fikade haha. Mammas gubbe hade lagat paella, det är en av mina favoriträtter sedan jag var i Spanien i somras. Paella, tapas och sangria, skitgott! Aja, jag intervjuvad morfar också, det gick bra haha. En fråga var såhär: "Tycker du har tillräckligt bra ekonomi för att kunna göra det du vill på din fritid?" Han svarade: "Ja, jag är rik." Hahahahah.

Sen har jag fixat min syrras hår. Jag lockade det med min plattång. Hon har så mycket hår så det tog typ 45 minuter haha. Det blev helt okej fint. Nu ska jag skriva rent intervjuven med morfar och när mamma kommer hem efter sin prommenad ska jag intervjuva henne också. Då har jag tre intervjuver; Tonåringen Roxanne, arbeteren mamma och pensionären morfar.




Gulligt va?

Frida


Kommentarer
Postat av: sandra

älskar frasen '' min mammas gubbe '' hahaaha

2010-09-20 @ 15:07:28
URL: http://sandruus.webblogg.se/
Postat av: frida

haha i know ;)

2010-09-20 @ 20:21:10
URL: http://theblondeones.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0