JAG HAR GRÅTIT FLODER

Jag vet att det finns hemskare saker i världen men jag måste få skriva det här! Mitt hår är så jäävla fult! I morse hade jag till tuttarna, nu är det minst tio centimeter kortare. Jag ser fördjävlig ut! Det blir ju inte bättre av att det var mamma som klippte och att jag blev skitsur på henne när jag såg resultatet. Det går inte att säga: "Ta en centimeter". Inte ens till en som inte är frisör. Ingen kan förstå hur ledsen jag är just nu. På riktigt. Jag kan inte ha lockigt utsläppt, jag kan inte ha hästsvans, fläta eller bulle. Jag har inte provat att platta än men om jag gör det slits håret mer och jag måste klippa ännu mer. Jag passar verkligen inte i kort hår! Jag har fet ångest!Jag funderar till och med på att snagga mig.

Nu kom jag på att vi har skolfoto på fredag också, great!

Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0