JAG HAR TRÄNAT

Ja det är sant. Jag har tränat! Haha. Så nu är jag trött i kroppen. Sitter här med en banan, ett äpple och te såklart! Och nu kom min syster hem. -_-. Aldrig får man vara själv hemma.

Idag har jag varit i skolan. Hade matte på morgonen, sen svenska i två timmar, sen matte igen. Sen lunch i typ en och en halv timme och sist mentorstid. Jag gillar inte schemat. Svenska i två timmar, matte före och efter det liksom? Vem orkar det? Inte min klass haha. På mentorstiden fick vi våra datorer. Fan vad krångligt det verkar haha. Men nu ska vi vara possitiva. Jag hatar gnälliga människor. Man ska ju stå för det man tycker men vissa gnäller ju om allt! En till sak som jag hatar är folk som glor på mig. Usch.

JUSTE, IDAG BÖRJAR IDOOOOOOOOOOOOOL!!!!



Frida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0