KRIS!

Jag måste bara berätta en sak. Jag var hos sjukgymnasten igår. Hon var jättetrevlig faktiskt! Över mina förväntningar. Jag hade förväntat mig en gammal gubbe typ haha. Hon undersökte mina ben och kom fram till att jag anstränger mig för mycket när jag går på grund av att mina ledband i foten är vääldigt uttöjda, det såg ut som att foten skulle gå av när hon vred på den haha. Hon frågade mig vad för sorts skor jag brukar gå i. - Converse, svarade jag och jag vet att dom är skitdåliga haha. Hon sa att det var "tunnelbaneskor" och att jag behöver skor med stöd i. Joggingdojjer. Glöm och dröm! Eller så måste jag köpa sulor men då kommer mina skor glappa.

Slutgnällt! Nu är mitt bröd inne i ugnen och jag ska skriva en saga på engelska. Good luck liksom!


Frida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0