längesen..

jag bloggade nu.. har helt enkelt bara inte hunnit med! Har pendlat mellan norrtälje och Stockholm nästan varje dag den här och föregående vecka så har knappt hunnit med annat än det. Åkte upp i torsdags och stannade till fredag för vi skulle på ridhusträning plus att jag visade upp kulan för några som var intresseradce av honom. Senare samma dag tog jag bussen hem för att apcka massa kläder sen fredagkvällen var jag tillbaka och under helgen ahr ajg ridit Kulan, Garlic och Sten med Irma och Lina. Nu ska jag sätta mig och skriva min religions läxa som jag har till imorgon, jag och några fler ska spela upp en scen om Klagomuren och jag ska sköta snacket.. hehe.. Just nu sitter min mamma och sjunger i rummet bredvid, övar för sin kör-sak haha låter vääldigt roligt! Haha

you're amazing just the way you are / Emmaa


<3<3<3<3<3<<3<3<3<3<<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0