måndag 19.45

Jag just nu!


Hej Hej cyberworld!

Hoppas allt med er är braaa för med mig är det bara toppen idag och som det har varit senaste dagarna! Lördags var det tävling och allt gick bara så bra, älskar det här! På kvällen blev det bio med alla tjejer i norrtälje sen söndag provridning på min lille kulan. Nu idag blev de en kort dag för mig då jag och Alexandra drog in till stockholms mässan vid 13-tiden för att medverka i en kurs inför gymnasiemässan! Kursen var slut vid två tiden och då mötte vi niklas vid station sen drog hem till mig där vi kollade på tv, snackade och bara tog det lugnt. Just nu står det pluggnin för mig på min ''to do'' lista. Har lite saker jag måste göra inför veckan , för nu börjar det på allvar. uschuschusch . Sitter med en choklad-caffe i hand och lyssnar på The scientist med coldplay. love love love!

tjingeling! / Emmaa 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0