måndag igen!

Hej Hej bloggeeeeen!

Nu är det måndag igen och jag hoppas att ni alla ser fram emor en toppen vecka med skola , läxor och massa annat skoj! Min vecka är fullspäckaaaad eftersom det är lag-tävling i helgen så blir det upp och trimma ponnysarna nästan alla dagar HIHI. kolla schemat likksssooommm hiuhihihi :

Måndag: Skola + Stallet / Hem på kvällen
Tisdag: Skola + Specialidrott + DM träning (?) + till Johanna / Sova där!
Onsdag: Utskottodrförandeutbildning 8.50 - 16.00 + Stallet / Sova där!
Torsdag: Skola 10.00 + Sallet Hopp träning / Hem på kvällen
Fredag: Skola + Stallet + ha med alla tävlingssaker! / SSova där!

Sen lördag är det tävling och lördagkväll ska jag förmodligen hitta på något med mina gamla klasskamrateeer, Sandra Emsi & FRIDA såklart! Nu måste jag kiila till bussen!

Be kind Pussheej/Emmmaa

förressteeeen , så här åker jag till skolan nästan alla vardagar!

07:29: Du är framme 08:20.
1 byte. Restid: 51 minuter
  1. buss 165
    ca 07:29 - 07:56 buss 165 från Helgestavägen mot Liljeholmen. Kliv av vid Liljeholmen.
  2. tunnelbanans röda linje 14
    08:03 - 08:20 tunnelbanans röda linje 14 från Liljeholmen mot Mörby centrum. Kliv av vid Tekniska högskolan.

Kommentarer
Postat av: frida

jaha, det visste jag inte haha :P

2010-09-20 @ 10:03:27
URL: http://theblondeones.blogg.se/
Postat av: Lina

Det tar bara 10minuter meer från Norrtälje :o haha flyyytttaa hiiit skiit unge(A) <3<3

2010-09-20 @ 21:40:48
URL: http://linahlarsson.blogg.se/
Postat av: EMMAAA

HAHA jag vet men de finns så mycket meer här än i norrtälje.. hihihi... :D fast älskar er där uppe lika mycket endåååå! <3

2010-09-21 @ 19:36:24
URL: http://theblondeones.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0