NÄR BLIR MAN EN FRISK FISK?

Hallu där! Jag är fortfarande sjuk men jag har varit i skolan ändå. Vi hade bara mentorstid, matte och mindfullness idag. Mindfullness är något som gör att man slappnar av. Vi fick ligga på yogamattor och lyssna när någon sa vad vi skulle tänka på. Jag lyssnade inte ens på hälften för jag höll på att somna. Sen åt vi lunch och jag, Tais, Sofia och Amanda satt kvar och arbetade lite. Eller jag arbetade inte så mycket utan hjälpte Sofia med en sammanfattning. Sen gick jag hem och åt tre kladdkakebitar och drack en stor kopp med jordgubbste. Jag ska bli nyttig när jag blir frisk! Jag har bara svårt att gå hemma och inte äta liksom haha.

Nu ska jag duscha, måste tvätta håret liksom. Sen ska jag bara ta det lugnt och sova tror jag hihi.


Sommar.

Frida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0