ONSDAG

Idag har jag haft vanlig skoldag. Alltså matte och svenska på förmiddagen. Jag fick inget gjort på matten men på svenskan skickade jag in två uppgifter. Hoppas jag får bra på dem. Sedan hade vi lunch, någon fisk som sakade lite underligt. Sista lektionen var idrott men jag deltog inte så jag fick bara ett X på närvarolistan. Om man deltar får man ett D. Intressant va? Tengan sa att han hade jobbat på våran skola i 40 år så jag frågade honom han viste vem min mamma var och det gjorde han. Dumt nog hade hon skitbra betyg i idrott så om jag har otur kommer han gämföra mig med henne. Hoppas inte! Då ska jag överklaga! Haha. Nu ska jag spana in "The baby borrowers".

Juste, det kommer kanske upp en snaskig film här sen!



Frida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0