SOFIA <3 PIRATPARTIET

Idag började jag åtta och då hade vi matte. Sen hade vi två timmars svenska och sen matte igen!? Helt sjukt ju! Alla var jättehungriga på sista lektionen och gissa vad det var för mat? Makaronipudding med lingonsylt. Det är nog det äckligaste vi har fått i den skolan hitils. Men jag åt iaf för jag var så hungrig. Sen köpte jag en chokladboll. Gottigott.

Det var en massa partier som var i våran skola idag. Sofia är socialdemokrat men efter att hon blivit kär i piratpartiets ledare ändrade hon åsikt haha. Nä jag skojja bara.

Jag och Sofia! Hon vill vara med på min blogg haha :)

Snart ska jag till en sjukgymnast. Så himlans tråkigt. Hoppas jag inte behöver gå dit varje vecka, i så fall får mamma skjutsa mig för det ligger inne på Söder tydligen. Och jag hoppas det är en tjej, gubbarna är ju så läskiga haha. Dom känner och klämmer och så fattar dom inte att jag är kittlig! Haha, ja jag är kittlig typ överallt.

Frida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0