SÖNDAGSFRUKOST

God morgon! Jag skrev inget igår för jag installerade Sims studentliv på min dator haha. Jag verkligen nördar det spelet. Jag skulle ju träffat Emelie, Emma och Sandra igår men Emma kom på att hon hade hästtävling. Så det sket sig. I stället satt jag hemma hos pappa och åt vara mackor.

Idag vaknade jag runt nio skulle jag tro, spelade Sims haha, och nu har jag precis bakat scones. Jag tycker om att göra det på söndagar och sedan äta dem med smör och lemoncurd. Och dricka te till förstås! Jordgubbste. A så nu sitter jag och väntar på att de ska svalna..

Juste, jag ska tydligen flytta också enligt mamma. Våra grannarär seriöst sjuka i huvudet. Jag tror inte de har någon hjärna eller empati eller någonting! Det ska bli skönt, plus att de som bor bredvis oss ville ha våran lägenhet när vi köpte den men vi bjöd över och nu har de varit skitsura haha. Och de har precis köpt en ny lägenhet. Det ska bli kul när de får veta att våran lägenhet är till salu...

Nu ska jag bjuda min mami på scones och te!

Frida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0